Monday, February 4, 2013

Menghitung Hari..

'Menghitung hari, detik demi detik...'

Menghitung Hari by Krisdayanti tu lagu favourite aku zaman sekolah2 dulu. Feeling2 remaja lagi time tu,hikhik..

Eh, ada apa dengan 8th February ni?? Oh, mungkin xde ape bagi korang sume tapi ni date kitorg sefamili balik kampung~~~ Kali ni balik bertiga jadi special sikit. 1st flight trip zalfa. Balik untuk majlis akikah zalfa on that weekend.

Zalfa da ready dgn baby carrier barunye. Excited! (eh, ummi die yg terlebih excited kot...;p)

Ye, aku mengaku yang aku excited! sebabnye aku rindukan famili aku di semenanjung sane. Walau sejauh mana kami dipisahkan aku tetap akan balik selagi termampu demi mengubat kerinduan. Ape salahnya berbelanja lebih untuk flight ticket yang memang harga 'xtentu' tu untuk famili sendiri especially untuk our parents. Selagi mereka masih ada, kita sebagai anak perlulah sedaya upaya membahagiakan mereka. That is what I and my husband are trying to do. We give our full effort to make them happy..inshaaAllah segala yang kita kecapi di dunia ni akan mendapat berkat..begitu juga di akhirat nanti. :)

My beloved family~~ Rindu sume sangat-sangat :)

Keluarga mentua yang sangat baik hati :)

Famili kitorg x besar pun tapi we are happy to have each other. Moga Allah panjangkan kebahagiaan kami ini sampai bila-bila. Amin..




No comments:

Post a Comment

My Happy Week

Salam sume~ week ni sgt2 hepi sbb famili aku ada di bintulu!! aku n husband xda cuti da so famili lak dtg. best best best! Dapat juga meras...