Tuesday, January 15, 2013

A big surprised!

Waaa..cepatnye mase berlalu. Alhamdulillah da selamat melahirkan seorang puteri pada 31 December lalu.lg skit je kan nak tahun baru! well..baby da x tahan nk kuar nak join the club 2012 babies..hehe. Apepun yang penting ummi and baby nye selamat. Alhamdulillah :)

Huh..nak tulis pasal pengalaman bersalin mcm terlalu panjang. ni pun curi-curi mase time budak tecik tu tido. I guess lebih kurang same je ngan experience orang lain kan.heee..

The main point here is nak ckp n share yg aku sangat sangat sangat hepi dgn surprise yang kawan baik aku ni buat! Ok, die mmg ckp ada nk dtg Bintulu ni sbb urusan keje tp x sngka la kan sebegini cepat! heee..terkejut beruk n da hampir nk lompat2 jerit nmpak die dpn pintu umah aku kan..naseb ade mak mentua and bapak mentua..jadi kene kaver..of course la kan. Ok, NURUL AIN SHURUR@OYENK, lain kali x pyh nak bersurprise2 ngan aku. Anyway, thanks sangat-sangat sebab luangkan seciput mase ko untuk melawat aku. Baby Zalfa akhirnye dpt jumpe mak cik Oyenk~~

So motherly ko Oyenk. hehe..

My best friend~ We've known each other since in SERATAS and together went to UTP. Saya sayang kamuuu oyenkk~ :D (sile abaikan background rumah yang amat messy tu. maklumla xdpt nk bergerak sgt tolong encik suami..huhu)


2 comments:

  1. Babeeeee!! Thankssssss. Aku sangat happy dapat datang rumah ko. Siyesly.
    Sayang kamu jugaaa ye :D

    Makcik Oyenk takleh blah kekekeke.

    ReplyDelete
  2. auntie oyenk urban sgt! tp mcm x kne lak ngan nama oyenk tu.nk lbih ayu mak cik ain la :-P

    ReplyDelete

My Happy Week

Salam sume~ week ni sgt2 hepi sbb famili aku ada di bintulu!! aku n husband xda cuti da so famili lak dtg. best best best! Dapat juga meras...